ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ

Επιστροφές Προϊόντων.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, χωρίς χρέωση μεταφορικών, στη διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παραπάνω. – Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA), η επιστροφή του γίνεται με βάση την πολιτική DOA που ισχύει για κάθε κατασκευαστή, χωρίς χρέωση μεταφορικών. Κάποιοι κατασκευαστές δεν παρέχουν πολιτική DOA. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον πάροχο της εγγύησης, τα στοιχεία επικοινωνίας με τον πάροχο, την πολιτική επιστροφής DOA και την διάρκεια ισχύος της πολιτικής DOA επικοινωνήστε απ’ ευθείας με τον κάθε κατασκευαστή.

Σε περίπτωση που αλλάξετε γνώμη για την αγορά κάποιου προϊόντος (μεταμέλεια), μπορείτε να το επιστρέψετε στην διεύθυνση της εταιρείας μας που αναφέρεται παρακάτω εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, επιβαρυνόμενοι τα έξοδα της επιστροφής του. Από την πλευρά του, το ηλεκτρονικό κατάστημα οφείλει να του επιστρέψει τα χρήματα που πλήρωσε για την αγορά του προϊόντος συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την υπαναχώρηση. Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εφ’ όσον αυτό βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και στην πλήρη αυθεντική του συσκευασία και συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του (απόδειξη, τιμολόγιο κλπ.). Επιστροφές προϊόντων, τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινούργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα , τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές. Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα, γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του. Πριν από κάθε επιστροφή συνιστάται να προηγηθεί συνεννόηση στο τηλέφωνο 2341025070 ή στο e-mail info@selida111.gr

Εξαιρέσεις από δικαίωμα υπαναχώρησης .

Περαιτέρω σε περίπτωση, που το προϊόν πωλείται ως πακέτο (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι όπως π.χ. διπλή κασετίνα), τότε ο ΧΡΗΣΤΗΣ δύναται να υπαναχωρήσει για το σύνολο των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί.

Αντικατάστασης προϊόντος.

Ρητώς συμφωνείται, ότι η ΣΕΛΙΔΑ 111 θα κάνει δεκτά αιτήματα αντικατάστασης προϊόντων μόνο για λόγους που φορούν στο μέγεθος και το χρώμα αυτών και πάντα με την επιφύλαξη διαθεσιμότητας αποθεμάτων στο κατάλληλο μέγεθος ή χρώμα εντός χρονικού διαστήματος δεκατεσσάρων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Ο ΧΡΗΣΤΗΣ αναλαμβάνει στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής των προϊόντων προς την ΣΕΛΙΔΑ 111, τα οποία αποστέλλει μαζί με το παραστατικό πληρωμής και η ΣΕΛΙΔΑ 111 επιστρέφει το νέο προϊόν στον ΧΡΗΣΤΗ με δικά της έξοδα μέσω της συνεργαζόμενης με αυτήν εταιρίας ταχυμεταφορών.

Η ΣΕΛΙΔΑ 111 παρέχει στο ΧΡΗΣΤΗ το δικαίωμα να προβεί σε αντικατάσταση των προϊόντων που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος για λόγους που φορούν στο μέγεθος και το χρώμα αυτών όχι μόνο μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και στο φυσικό καταστήματα, εφόσον ο αντίστοιχος κωδικός προϊόντων είναι διαθέσιμος. Σε κάθε περίπτωση όμως ο ΧΡΗΣΤΗΣ υποχρεούται να προσκομίζει την απόδειξη λιανικής πώλησης στο κατάστημα στο οποίο μεταβαίνει. Στην περίπτωση αυτή η ΣΕΛΙΔΑ 111 συστήνει στον ΧΡΗΣΤΗ πριν μεταβεί σε κατάστημα για αντικατάσταση να επικοινωνεί με την ΣΕΛΙΔΑ 111 και το αντίστοιχο κατάστημα προκείμενου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση την οποία τα παρέλαβε ο ΧΡΗΣΤΗΣ και με τη συσκευασία. Περαιτέρω για να γίνει αποδεκτή η αντικατάσταση δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (οι ετικέτες) και είναι αναγκαίο να επιστραφεί το παραστατικό πώλησης.

Εξαιρέσεις. 

Ρητώς συμφωνείται ότι δεν θα γίνει δεκτό κανένα αίτημα αντικατάστασης σε περίπτωση, που το προϊόν πωλείται ως πακέτο (πακέτα που περιέχουν πάνω από ένα κομμάτι όπως π.χ. διπλή κασετίνα). Σε αυτή την περίπτωση ο ΧΡΗΣΤΗΣ δύναται να αντικαταστήσει το σύνολο των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί, με άλλη που ενδεχομένως να προσφέρεται σε άλλο χρώμα ή μέγεθος.

Αντικατάσταση λόγω υπάρξεως πραγματικού ελαττώματος προϊόντος ή λόγω έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος. 

Ρητώς συμφωνείται ότι ο ΧΡΗΣΤΗΣ έχει δικαίωμα αντικατάστασης των προϊόντων ή επιστροφής των χρημάτων του κ.λπ. σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις περί πώλησης των άρθρων 534 επ. Α.Κ, τηρούμενων όλων των σχετικών κανόνων σε περίπτωση ύπαρξης ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας του, εφόσον τούτο διαπιστωθεί μετά βεβαίως και από έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος από την ΣΕΛΙΔΑ 111, όπως ήδη ανωτέρω έχει αναφερθεί υπό στοιχ. Γ1.12. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, η οποία θα γίνεται μέσω της συνεργαζόμενης με την ΣΕΛΙΔΑ 111 εταιρία ταχυμεταφορών, βαρύνουν την ΣΕΛΙΔΑ 111.

Και στην περίπτωση αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην κατάσταση την οποία τα παρέλαβε ο ΧΡΗΣΤΗΣ για να γίνει αποδεκτή η αντικατάσταση δεν θα πρέπει να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις και είναι αναγκαίο να επιστραφεί το παραστατικό πώλησης.